Obie uwielbiamy pracować z dziećmi. Zbierając kolejne doświadczenia zawodowe zauważyłyśmy lukę na rynku. Po wielu rozmowach powstał produkt, który już od kilku lat cieszy się popularnością i uznaniem. Nasze turnusy sprzedają się w mgnieniu oka i żałujemy, że wakacje są takie krótkie! Wielu naszych klientów zostaje z nami na dłużej – wracają na kolejne turnusu lub na codzień w formie stałych lekcji online. Zobacz naszą księgę gości – jesteśmy z niej dumne!
duet
![](https://dwujezycznosc.pl/wp-content/uploads/2020/04/tlo1-1.png)
![Ela Ławczys i Gosia Śliwa](https://dwujezycznosc.pl/wp-content/uploads/2020/04/ela-i-gosia-w-rozowych-okularach.png)
Poznamy się już na samym początku, przy zapisach na nasze turnusy – czuwam nad ich stroną organizacyjną, jestem ich „mózgiem operacyjnym”. W trakcie ich trwania prowadzę zajęcia i wycieczki. Z wykształcenia jestem magistrem filologii polskiej na UJ w Krakowie i logopedii w AP w Krakowie. Na co dzień współpracuję z wielickimi przedszkolami, prowadzę grupowe i indywidualne zajęcia rozwijające mowę dzieci. Jako terapeutka pracuję także nad rozwojem języka u dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych i dwujęzycznych.
![](https://dwujezycznosc.pl/wp-content/uploads/2020/04/gosia-sliwa-1.png)
![](https://dwujezycznosc.pl/wp-content/uploads/2020/04/gosia-sliwa.png)
![dr-ela-lawczys](https://dwujezycznosc.pl/wp-content/uploads/2020/04/dr-ela-lawczys.png)
![](https://dwujezycznosc.pl/wp-content/uploads/2020/04/Ela-lawczys-2.png)
Jestem doktorem językoznawstwa, logopedą, terapeutką szkoły krakowskiej, nauczycielką języka polskiego jako obcego. Zajmuje się tematem dwujęzyczności i wielojęzyczności. Na naszych turnusach jestem opiekunem merytorycznym oraz prowadzę zajęcia. Jako ekspert w dziedzinie technik nauczania języka drugiego propaguje metodę symultaniczno-sekwencyjną wczesnej nauki czytania oraz opracowuję własne metody. W wyniku mojej pracy i pasji powstało kilkadziesiąt książek edukacyjnych do nauki czytania w języku polskim. Zapraszam na moją stronę jeśli chcesz się dowiedzieć więcej.